-Emmis! ♥ -

Dumma nk!

Godermorgon alla mina fans ;)
Glömde skriva att jag var farmme igår när jag kom fram ,men jag är framme nu! 
Var dock lite störande för att jag tog en tidigare buss till stan så att jag skulle hinna köpa en skjorta från 
lexington på nk. Men den fanns inte i min storlek så får svänga förbi och köpa den på fredag istället.
Imorse skulle egntligen ha hängt med amanda till skolan med var alldeles för trött för det.
Så jag stannade hemma och nu har jag precis vaknat och ätit frulle.
Funderar på om jag ska låta frullen sjunka ner lite och sedan gå ut och gå en promenad.
Älskar att vara ute och gå på nya ställen. Inte lika tråkigt som att gå runt gråbo 1000 ggr som jag redan har gjort!  Får hoppas att jag inte går vilse bara.
Isåfall måste jag först ta reda på va gatan heter som hon bor på för sånt har inte jag koll på ;)
 
Idag är det ju alla hjärtans dag.
Jag är forever alone om man tittar på kilfronten...
Men Amanda är så snäll så hon har ställt upp som min date!
Det är najs tycker jag allt! :) Synd för alla er guys som inte får henne. Mihihihi.
Nä men nu får jag väl ta tag lite i livet.
Inte många dagar kvar på lovet så upp och hopppa nu emzter!
Ha en bra dag. PUSSSHAJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0