-Emmis! ♥ -

Detta visste ni garanterat inte om mig!

♥ Jag tycker att invardrare som inte sköter sig och följer våra lagar borde utvisas från vårat land.
♥ Jag tycker att uteliggare är läskiga.
♥ Jag blir arg när jag inte får som jag vill.
♥ Jag får allt jag vill av mina föräldrar och får jag inte det så tjatar jag tills jag får det.
♥ Jag kan oftast inte ta ett nej.
♥ Jag är rädd för att gå ensam utomhus på natten.
♥ Jag är rädd för fart.
♥ Jag gillar inte situationer där jag inte har kontroll.
♥ Jag tycker att människor som dricker varje helg är patetiska (been there, done that)
♥ Jag tror på gud. Heheh faktiskt sant.
♥ Jag är rädd för spindlar och ormar.
♥ Jag sjunger alltid i duschen.
♥ Jag trampar inte på a-brunnar.
♥ Jag kan inte sova när jag hör ljud.
♥ Jag har aldrig åkt balder, kanonen , höjdskräcken , uppskjutet, uppsvinget eller spinrock på liseberg.
♥ Jag har kusin barn som är äldre än mig.
♥ Jag sög på tummen tills jag var 11 år.
♥ Jag sov i mammas och pappas säng tills jag var 13 år.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

är en person som är född här men har föräldrar från ett annat land invandrare? ska dom skickas ut också om dom inte beter sig? och varför är personer som dricker varje helt patetiska? alla har väl olika intressen? bara för du inte har några vänner och sitter hemma varje helg

2013-02-12 @ 12:28:39
Postat av: Svensk

Och om en svensk inte sköter sig? Är det helt okey eftersom den personen inte är invandrare, var ska vi skicka svenskar som inte sköter sig? Polisen? Ska invandrare tvingas lämna vårt land medan svenskar bara ska straffas med böter? Ja du det låter väl jävligt rättvist, invandrare ut, svenskar kvar? Super bra 👍

2013-02-12 @ 14:31:16

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0