-Emmis! ♥ -

Slog mitt personbästa!

Glömde dela med mig av söndagens tävling igår och i söndags så jag tänkte göra det nu istället. 
 
För er som inte vet så gick första omgången av div 2 i lördags.
Var galet nervös då vi gått upp en division nu.
Det betyder större krav , duktigare ekipage och högre klasser.
Har velat göra det ända sen jag köpte cymcym och nu var det äntligen dags.
 
Jag red både Lb:1 i förklassen och lagklassen.  
Orkar inte gå in på detaljer oså. Men jag vill bara säga att jag red min bästa runda någonsin.
Och tur hade jag som kom och leverarade dom procenten i lagklassen.
Slog mitt personliga rekord på 71,397 %. Är galet nöjd med den ritten. 
Ritten gav mig dock bara en 5:e placering men att komma 5:a av 36 ekipage är inte dåligt! 
Och när det gäller laget då så hade jag högst procent av alla. Vilket jag verkligen inte hade trott. 
För alla är så otroligt duktiga i mitt lag så det kom som en chock.
Och det var tack vare min ritt som gråbo kom 1:a.
Hade verkligen inte trott att vi skulle gå och vinna hela första omgången. 
Helt sjukt vad duktiga vi är. 
Älskar min klubb och mitt lag. Är så himla stolt över att få represetera gråbo så det är inte klokt. :D 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0