-Emmis! ♥ -

Ingen av mina mobiler funkar. Livet var fan bättre när man inte hade telefoner...

Livet suger idag. Vaknade upp och det var snö ute!?!?! 
Vad händer liksom? 
Sen kom jag till skolan och skulle hålla mitt nationella tal i svenska. Bara det att jag glömnde mina 
papper hemma. Så fick skriva ner allt för hand på 10 min. Så stammade jag igenom hela talet.
Inte nog med det. Efter svenskan tappade jag båda mina mobiler
(Har både en 4:a s och en 3:a nu för min 4 dör hela tiden)  
Dessutom råkade jag låsa 4:an när jag skulle skriva in pin-koden i förrgår så måste ha puk-koden och den har jag inte.
Så 4:an har jag ingen användning av när jag inte har wifi.
Och 3:an då. Tror ni inte att toutchen slutar att funka efter fallet?!?!?!?
Jaja. Får hoppas att resten av dagen blir bra. Ska iallafall in till stan efter skolan och fika med bästis festis som kommer till göteborg idag.
Kommer bli fett med fett! 
 
Remember. Life sucks today.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0