-Emmis! ♥ -

Vi dricker redbull och voda. Vi spårar och shotar.

Vilken jäkla dag.
Kanotpaddlingen ska vi inte prata om.
Såjävla hemsk. Hade ju ont i armen sen jag tog sprutan igår. 
Så det gick inte så bra. Dessutom suger jag och sofia på allt vad sammarbete heter ;) 
Sen när vi skulle hem så gick inte spårvagnen till hjällbo.
Så vi skulle försöka ta oss hem med buss ifrån angered. Gick sådär kan jag lugnt säga.
Sen stör jag mig grovt på att ''blatte'' killar alltid ska stöta på en..
Vet inte hur många gånger det har hänt mig och sofia nu. :( 
Iallafall, vi kom hem sen hela och rena.
När jag kom hem var det bara pangbom byta om och dra till stallet.
Lasta cymcym och dra till stenkulen där ridprofilen var idag. Gick väl helt ok.
Är inte riktigt nöjd då gårdagens träningn verkligen gick hur bra som hellst.
Var hemma runt 8. Då var det dirre hem och plugga. ;) 
aa, det är vad jag har gjort hela kvällen. Så jävla tråkigt bara.
Nu måste jag verkligen sova. Är helt utmattad.
Vi hörs imorgon. Puss! 
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0