-Emmis! ♥ -

Varning: Gammal och fulful bild!!!!!

Uppe med tuppen är jag idaag? Eller..
Är rätt trött idag men det är en standad att vara trött nuförtiden. Skönt med studiedag imorgon iallafall. :D 
För er som vill veta så sitter jag ialllfal just nu i skolan och degar. Sitter på en bänk och lyssnar på min nya kärlek.
Eller aa inte nya ,jag är ju fortfarande tillsammans och lyckligt kär i zac och ed. Denna killen är bara ett tillskott ;) 
Orkar inte mig själv. 
Idag då? Ja vad händer idag ?
Inget alls. Har kvällen i stallet så blir väl att bara vara där som vanligt ;) 
 
Pussar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0