-Emmis! ♥ -

Världens bitch

Asså jäkla bajs. Har legat och försökt sova nu i 2 timmar. Men jag blir aldrig trött.
Så jag skiter i allt och laddar ner en film istället.
Kommer vara lite trött imorgon, men jag klarar att vara vaken ett helt dygn.
Har varit det så många gånger förut.
Får be någon som är 18 köpa ut energidricka till mig då bonum inte har öppnat innan jag åker till skolan imorgon och på den ica vid skola är det 18års-gräns. :S
Jag blir så trött. Önskar dock att jag blev trött på riktigt.
Jag vill verkligen sova.
Kommer vara världens bitch på tisdag vilket som, oavsett om jag sover inatt eller inte.
Börjar halv 9 imorgon , så måste ta 07:55 bussen vilket betyder att jag måste gå upp 06:30....
NEDRANS RIDPROFIL!!!
 
 
Men höörnii!
Vi höres!
 




 
Slänger in lite fina pics på min fina saknade gullegos! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0