-Emmis! ♥ -

Things end. But memories last forever

Oj vad seg jag är på att blogga.. 
Men inget intressant händer ju typ. Jag går upp , går till skolan,
kommer hem , går till stallet och sen tränar jag eller pluggar typ. ;) 
Imorgon är det studiedag iallafall så ska chilla på livet.
Eller aa ska iväg och göra en sak klockan 10. Ni får se vad då :D 
Men riktgit fett ska det bli iallafall. (Y) 
 
Är det bara jag som stör mig som fan på reklam? Jag avskyr reklam.
Sitter för en gångs skull och kollar på tv. Jag brukar faktiskt inte kolla på tv fastän jag har en mega tv i mitt rum.
Men nu börjar hal åtta hos mig igen
 Pusssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0