-Emmis! ♥ -

Skriver av mig lite. Vad gjorde jag för fel?

 
Det finns så många saker som jag stör mig på. Så små saker.
Som nu tillexempel. En envis fluga vägrar lämna mig ifred. Den stör jag mig på.
Den stör jag mig på extremt.
Jag stör mig på att jag inte sover än, vilket jag borde.
Jag stör mig på att jag stör mig på så mycket. Är inte det rätt störande?
Jag stör mig på att jag är så lång. Hade jag varit kortare hade jag kunnat rida juppe livet ut.
Min juppe. Min älskade bästa prins.  
Hur ska jag en dag kunna klara mig utan honom?
Tänk er en värld utan den person ni älskar mest i hela världen . Det är så det kommer att kännas för mig...
Jag bara väntar på den dagen då telefonen ringer och någon säger att den dagen är här.
Rätt konstigt faktiskt. Men jag gör det.
Undra hur jag kommer reagera? Undra vad jag kommer att göra.
Kommer jag ta mitt liv som jag så många gånger sagt att jag skulle göra?
Jag har försökt föreställa mig ett liv utan honom. 
Jag kommer ihåg när han fick kolik i våras. Jag trodde ärligt talat att han skulle dö då.
Jag lugnt säga att det  var dom värsta dagarna i mitt liv.
Jag kommer ihåg hur jag hörde veterinären säga att om det skulle bli en operation hade det gått på mellan 60 00- 100 000 kr.  Jag hörde hur pappas ord som han sagt i bilen ekade i bakhuvudet '' Om det blir opration kan vi inte lägga mer än 50 000 kr''
Jag kommer ihåg hur paniken sprang ikapp mig , sen hur hela jag bara började skaka. Jag visste inte var jag skulle ta vägen. FYFAN.
Jag har aldrig gråtit så mycket i hela mitt liv förut.
Kan ni sedan förstå den känslan som uppstog mig när pappa ibilen påväg hem säger att han var beredd att betala för en operation om det hade blivit en?
Min pappa hade tänk lägga  60 000 - 100 000 kr för att operera min bästa vän. Det är sjukt.
 
Kontsigt nog så gråter jag faktiskt inte när jag skriver det här inlägget. Konstigt nog är jag inte ledsen.
För det brukar jag ju alltid vara när jag skriver sånna här ''djupa'' inlägg.
Kontsigt nog vet jag inte vad jag är just nu . Varken ledsen , glad eller arg. Jag är neutral.
Men jag känner faktiskt för att vara djup idag . Jag behöver dela med mig av det som snurrar i mitt huvud dygnet runt. Har många tankar hela tiden.
 
 
 
Helt ok söt ? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0