-Emmis! ♥ -

Just because we don't talk doesn't mean I don't think about you. I'm just trying to distance myself because I know I can't have you.

Hejsanhejsan. Kom precis hem ifrån stallet. Vi var tvugna att rida i regnet idag på ridprofilen och jag kan säga att både mina trosor och min bh var genomsura :( 
Men fy satan vad bra hon gick idag. Helt sjukt vilken grym häst jag har! 
 
Nu sitter jag i min säng och torkar. Måste egentigen göra en samhällskunskaps läxa men jag orkar inte.
Och bättre blir det inte utav att pappa lagar min favoritmat.
Fiskpinnar och potatismos :D 
Finns inget godare! Sen måste jag lägga fram kläder , eller aa åtminstoden bestämma mig vad jag ska ha på mig på kalssfotot imorgon.
Jag hatar att ta skolkort. Värsta som finns typ ju :( 
Men nää, nu måste jag plugga.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0