-Emmis! ♥ -

Jag såg hellre att du sett nån annan kvinna som du velat röra någonstans Då hade jag ändå haft en ärlig chans.

God kväll.
Ridprofilen gick väldigt bra idag faktiskt. Dock var det hoppning och jag är ju så hopprädd :( 
Men sassan min är ju alltid så duktig. ♥
När jag kom hem sen så stack jag ut och sprang. 
Sprang samma runda igår och fan vad grym jag är.
Hade som mål att springa hela rundan utan att stanna, och självklart lyckas jag med det.
Trotts håll. Måste bara skryta med att jag faktiskt har väldigt bra kondis. 
Springer faktiskt 5,1 km på 32 min. Mitt mål är att springa 6,8 på 40 ;) 
Nog om det.
Nu ska jag läsa lite papper från ridprofilen och sedan nana. 
Är så trött på morgorna så måste börja lägga mig tidigare. Hörs imorgon.
Puss.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0