-Emmis! ♥ -

Jag hinner inte med mitt liv.

Men hejsan.
Som ni kanske förstått så har jag inte sovit något inatt. Detta har gjort att jag har varit ett lik hela dagen.
Hållt på att somna flera gånger ;) 
När jag kom hem satte jag mig vid datorn och pluggade lite och pratade med sofia.
Då kunde jag inte hålla ögonen öppna mer så jag slocknade i en timma.
Sen så gick jag upp och åt.
Så var det meningen att jag skulle sova enbart 1 timme till och vakna vid 7 och sedan plugga.
Tror ni inte att jag sover till halv 10 då istället ? 
Tur att jag har sandra som tog hästarna idag. För stallet hade jag inte orkat. 
 
Jag vill verkligen inte klaga på mitt liv.
Men för tillfället är det väldigt mycket hela tiden.
Skola , hästar , plugg , sofia SÖMN
Jag hinner ju inte med allt :( 
 
Men nu hade jag faktiskt tänkt sova för natten. Hoppas att jag kan sova nu.
Börjar 09:40  imorgon så lite sov morgon får jag allt! 
Godnatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0