-Emmis! ♥ -

Jag har inte så stora förhoppningar faktiskt.

Drömmde en skit sjukt dröm inatt. Blev typ livrädd :(
Men för övrigt så har jag sovit rätt skönt. Blev dock inte lika utvilad som jag borde ha blivit.
Konstiga människa. 
ÅÅÅÅÅ. vad sur jag blir btw. På min mac så är hela bloggen i en mycket mörkare och starkare rosa.
Men på skoldatorn ser ju den nästan ljuslila ut ju. FAN!!
Hoppas det bara är denna datorn det ser ut så på , för designen ser mycket fulare ut på skoldatorn :(
Iallafall.
Ska snart dra mig upp ur sängen för att äta frulle. Vi har min favvo yougurt hemma. (happy face :D ) 
Sen ska jag väl sakta men säkert dra mig till stallet. Ska packa ner alla saker och tvätta cymcym idag.
För imorgon är det tävlingsdags.
Andra omgången i div3. Får se hur det kommer gå. Har inga direkt förhoppningar om man säger så. Hehe.
Nu måste jag kila. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0