-Emmis! ♥ -

Jag är sexig och jag vet det!

folk som inte känner mig måste ju tro att jag är helt dum i huvudet.
Men jag är som sagt lite speciell. ;) 
Jag blir helt outofspace när jag lyssnar på musik. Blir helt galen.
Måste bara släppa loss typ. Hahah :D 
Iallafall. 
Det gick bra hos tandis. Inga hål , bara lite lite tandsten.
Hon sa inget om att jag hade hål i tungan heller.
Alltså har nog inte piercingen slipat ner tänderna. :)
Nu ska jag till stallet. Ska träna träna för pia. 
Pussar! 
 
 


 
 

Kommentarer
Postat av: None None

kolla gärna in bloggen, sprid också så är du söt :D Börjat blogga igen så behöver lite läsare ;)
fin blogg!

Svar: ska jag göra . Tack detsamma :)
emma johansson

2012-09-18 @ 22:43:04
URL: http://tovebernstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0