-Emmis! ♥ -

I'm standing of the hall of fame. Theworld's gonna know my name

Nu är jag helt slut! 
Gick till stallet vid 2 och kom hem nu. Hade inte riktigt räknat med att det skulle ta 6 timmar där borta ;) 
Men nu är Cymric nytvättad och knoppad. Alltså är hon tävlingsklar :D 
Dagens ridpass gick över förväntan. Gick verkligen hur bra som hellst. 
Jag är så himla duktig på att rida! 
Taggar som sjutton tills imorgon. Dock kommer det att ta HELA dagen.
Förklassen rider jag vid halv tio och lag klassen halv tre. Sen har vi en timme och trettio minuter bilresa hem. *suck*
 
Hahah , nu har min familj startat ett bråk ang om att vi ska äta en gryta idag.
Vi åt en annan gryta igår och man kan ju inte äta grytor två dagar i rad -.-'
Nä nu måste jag joina bråket. ;)
Hare! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0