-Emmis! ♥ -

Hiss och diss




Till att träna.
Fyfansen vilken kick man får utav det. Jag blir verkligen glad i hela kroppen och bara det bara sprutar glädje ifrån mig.
Jag älskar verkligen att vara ute och springa med go musik i öronen och bara ta ut mina känslor i stegen! :D
 
Till samhällvetenskapliga linjen.
Jag har verkligen valt rätt linje. Jag trivs jätte bra på min linje och i min klass.
Även om jag inte är super nära den än så börjar jag ta mig. ( Jag gör framsteg när det gäller i att prata med folk iallafall ) 
Det känns verkligen kul att gå till skolan. Faktiskt :D
 
Till musik.
Vet att jag tjatar om musik hela tiden. Men man blir ju bara så glad av musik. 
 
Finns så mycket att dissa.
 
Till folk som tror sig höra saker dom inte hör.
Vet inte om ni fattar vad jag menar.
Men jag avskyr när folk tror att dom hör någon säga något och sedan säger till någon annan att den sa det och det.
Var säkra på vad ni hör innan förfan. 
 
Till mig själv.
Jag är blir så arg på mig själv. Jag sätter upp massa mål hela tiden som jag lovar mig själv att uppnå.
Men gör jag det ?  NEJ!
Eller som när jag sagt till mig själv att , nej idag ska du inte äta en muffins. 
Självklart äter jag en muffins endå :S
 
Till att jag är singel. Hahaha JAG VILL  HA KILLE NU.
NÅGON FRIVILLIG?
DOCK MÅSTE DU VARA SNYGG OCH ÄLSKA MIG ;)
haha , nämen seriöst. Fett drygt att vara singel! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0