-Emmis! ♥ -

hårsprey mot bananflugor ?

Hola mi amigos! 
Det är rätt sjukt vilka humörsvägningar jag har haft den här veckan. 
Imorse när jag satt på bussen höll jag på att börja gråta för jag lyssnade på go musik.
Samma sak på matten. Men sen så fick ja se en person som gjorde mig mycket glad. 
Sen så kom sofia till skolan vilket gjorde mig sjukt mycket gladare. ÅÅÅ min sofia.
Har verkligen saknat henne. :( 
Sen efter skolan drog jag med henne hem. :D 
Pluggade lite spanicchhh. 
Jag måste bra säga att den där tjejen är verkligen efterbliven. Hon sprutade hårsprey på bananflugor?!?!?
Som tur är så är jag precis lika efterbliven. Det är väl det som gör att vi passar så bra ihop. ♥
 
Nu har jag precis kommit hem. Ska inte rida idag då jag har massa att plugga. 
Så snälla malin ska rida cymcym idag. 
Nepp , nu måste jag plugga. Ska plugga rump mycket. 
Pussssssss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0