-Emmis! ♥ -

Du kan bara dra åt helvete!

jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Är så jävla arg men endå så ledsen på samma gång.
FAAAAAAAAN.

Orkar inte att det alltid ska sluta så här.
Varför kan det inte få vara jag som tappar känslorna eller inte är intresserad?
Varför ska jag vara den som blir dumpad/ lämnad hela tiden.
Tror jag går och gräver ner mig helt seriöst.
Allt och alla kan bara dra åt helvete. 
Jag vill inte må så här ennu en gång. Klarar inte en sådär riktig depphöst till.
Jag gör inte det. Det var min tur att få må bra och vara glad nu.
 
 
Förlåt för det här inlägget. 
Imorgon är jag på topp igen.
Ingen ska få se mig svag. Det är ju så jag fungerar! 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0