-Emmis! ♥ -

Don´t you worry child.

Fan vad sur jag blir på mig själv.
Jag vet ju att jag inte kan sova med håret i en bulle på huvudet , jag vet ju att mitt hår blir affro dagen efter..
Men endå gör jag det ;)
Iallafall. Godmorgon.
Hoppas att ni har sovit gott?
Deet har jag gjort iallafall.
Ååå  , jag ska till tansläkaren idag. Och jag har världens problematik.
Jag vet inte om jag ska ha kvar min tunpiercing i eller om jag ska ta ut den.. :(
Får se hur jag gör sen.
Nu måste jag ta på mig.  Asså inte ta på mig själv , utan ta på mig kläder. HAHA ;)
 
Juste kom på att jag målade mina naglar i lite olika nyanser igår. Fint va ? ;) 
orkar inte ta bort så få ha det så idag! 
 












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0