-Emmis! ♥ -

Dom sista äckliga kilona ska bort!

Nu har jag bestämmt mig! (igen)  
Engång för alla. Nu ska jag gå ner dom sista kilona. Har 5 kilo kvar att gå ner för att nå min målvikt.
Mitt måldatum är den 15 december. Då ska dom 5 kilona vara borta! :D 
 
Mitt största problem är verkligen inte motionen utan det är min kost.
Jag kan inte hantera hur mycket jag ska äta.
Är verkligen jätte jobbigt. Jag äter alltid på tok för mycket. Jag äter även om jag int är hungrig. 
Men nu , nu ska jag klara det här. Jag har gjort det förut och jag ska göra det igen. 
Måste bevisa för mig själv att jag faktiskt kan nå ett mål som jag har satt upp. 
NU KÖR VI! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Josephine

hah jag satt precis och tänkte på samma grej, måste gå ner i vikt! och bara för att du verkar så bestämd och sånt så ska fanemej jag vara det nu med, haha! det är nu eller aldrig :)

2012-09-29 @ 19:59:48

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0