-Emmis! ♥ -

You saw my pain, washed out in the rain.

Både jag och min pappa lever.  hihih.
Kom hem ifrån östra vid 3 igår (4 om man inte hade ställt om klockan) Så är rätt seg idag kan man säga.
Vette sjutton hur jag ska orka tävla idag..
Eftersom det bara är en clearround idag så skiter jag i att knoppa henne och jag har håret bara i en enkel fläta.
Orkar inte avancera upp det hela då jag kanppt sovit något inatt. :(
 
Senare idag vet jag inte vad som händer. Har en massa plugg som måste göras så får väll helt enkelt spendera mina timmar åt det.
Sen måste jag sova med för gissa vad jag ska göra imorgon ??
damdamdam , detfår ni veta då :D
 
Men nu måste jag skyndilynda lite. Höres!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0