-Emmis! ♥ -

Vad har jag på mig ? ;)

dagens humör: Arg , frustrerad och halv glad..
dagens mående: Super trött 
dagens borde: Städa mitt rum , äta riktig mat och läsa nån engelsk bok...
dagens frisyr: Ful fläta. :(
dagens smink: Go all natrual here ;) 
dagens klädsel: Vitt linne och svarta trosor ;) 
dagens vill ha: Pengar :( 
dagens fundering: Varför tar jag inte mer risker ? 
dagens beroende: Desperate housewives.
dagens tråkigaste: Dagens clearound....
dagens längtan: Längtar tills imorgon.
dagens super längtan: Hmmmm...
dagens gjorde dig glad: En speciell person skrev till mig.
dagens låt: Har knappt lyssnat på musik idag OMG
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0