-Emmis! ♥ -

Upp med hakan. Var stark!

Ibland blir jag så stolt över mig själv! 
Vi hade ju orientering idag , Fyfan vad lerigt det var asså. Men iallafall, tog alla kontroller på 1,5 timme.
För att få ett c var man tvungen att ta alla kontroller på 2 timmar. Så ett givet C får jag iallafall ;) 
Nu är jag hemma och har precis duchat och ätit lite lunch. 
Ska snart till stallet tänkte jag. Ska rida cymric i manegen.
Känns lite som det kan vara bra att göra det dagen efter jag träna ( tränade alltså igår om ni inte fatta det ). 
Sen ska jag träna imorgon igen och sen är det ridprofil på onsdag. På torsdag åker jag till stockholm :D 
Taggad som skön är jag ;) 
Men ska dö lite nu tänkte jag.
Puss! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0