-Emmis! ♥ -

Tänkte dela med mig utav lite tränings tips.

Eftersom jag är i full gång med att gå ner i vikt igen tänkte jag att jag kan dela med mig lite utav mina bra tränings- 
och kosttips. 
Det är inte så att min blogg ska bli någon träningsblogg.  :)
Men träningen är faktiskt en del utav mitt liv nu och jag skriver ju om mitt liv i bloggen så varför inte skriva om träningen då? 
Sen vet jag ju att jag själv blir sjukt peppad av att läsa tränings bloggar.
Kanske kan hjälpa någon att bli lite pepp på att leva lite bättre.
 
Jag hade också tänkt att skriva ut mina mått/ min vikt ( när jag samlat mod till mig) så att ni kan följa min viktnedgång.
Låter inte det awsome då eller? :D
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0