-Emmis! ♥ -

R.i.P Min älskade vän.

Klockan är 1 och jag sover inte. Bra emma BRA.
 
Vet att ni får läsa detta ganska ofta men det är sinnes vad allt rullar nu.
åå  jag är så lycklig :D 
Bortsett att jag fick två feta variga blåsor på händerna idag efter dagens träningspass. 
Får dock skylla mig själv som red utan handskar. Om ni vill vet var sessan lika fin som vanligt. 
Min lilla skrutte gos.
Sen har jag även varit ute och vandrat med min älsklings jupps  med. Har nog inte berättat för er att han är halt.
Men vill inte prata mer om det då det är lite känsligt för mig..... :( 
 
Juste fan.
igår så var det 3 årsen vi var tvungna att ta bort våran älskade hund Tim.
Det är sjukt vad tiden går fort. Känns som det var igår han låg där framför mig helt orklös och kollade
på mig med sina stora fina ögon. 
Det var en av dom jobbigaste stunderna i mitt liv. 
Han är faktiskt den första av alla dem 1000 djur vi har haft som vi har behövt avliva.
Nää usch och fy vad hemskt det är. 
Men nu ska vi inte vara sånna.
Jag saknar dig tim och jag lovar att jag en dag ska ta hand om din grav som ligger utanför mitt fönster. 
En vacker dag , då ses vi min fina vän. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0