-Emmis! ♥ -

Det går aldrig bra när man satsar allt man har, man går in för en sak och blir lämnad kvar.

Där rann det över igen. För mycket känslor på en gång.
Ställde mig framför spegeln precis och började stor lipa. Blev äcklad på riktigt över det jag såg.
Min kropp  , mitt hår , mitt ansikte. Ja allt.
Kan inte allt bara gå och dö ? 
 
Nämen nu ska jag inte var sån. Är inte min vecka bara. 
Är inte på humör för något. Får hoppas att jag blir på bätte humör tills helgen.
Nu ska jag till stallet. Hejdå .
 
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det vackraste som finns är en glad tjej!

Du är jättefin!
Fy att tänka sådana tankar om dig själv!!!

2012-10-03 @ 04:53:55
URL: http://finest.se/lillaamanda

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0