-Emmis! ♥ -

If we crawl. Till we can walk again. Then we'll run Until we're strong enough to jump. Then we'll fly

Satan vad bra det gick på profilen idag. Hon vart helt underbar. 
Min bästa sessa. 
Idag så var det bommar och hoppning som stog på schemat. Hon var som sagt grym :D
Blir lite stolt över mig själv faktiskt för jag ska faktiskt hoppträna imorgon med. 
 
Ååå , imorgon kommer bli en bra dag. Först skola, sen ta kort med ridprofilen ( dock slutar jag halv 2 och kortet ska tas 3 så måste sitta forever alone i skolan. Hinner inte hem imellan. ) 
Kommer bli årets finaste kort btw. Sen komma hem , byta om och dra till stallet för att hoppträna sen sticker vi. :D 
Åker redan imorgon och sover en natt i skara för att sedan dra vidare till stockholm på fredag morgon.
WOOOPPWOOOPPP! ;) 
 
Förlåt för reprisbilder men jag har bildbrist! :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0