-Emmis! ♥ -

Har jag en ätstörning ?

Alla fina och fula.
Gasssh vad jag är trött idag. Skulle egnetligen ha gått upp klockan 7 för att morgon forda alla hästarna.
Men min mamma och syster var så snälla så dom lät mig sova! 
Väldigt snällt utav dom då jag kännde att jag behövde det om jag ska vara kontaktbar imorgon på tävlingen ;) 
 
Annars då? 
Jodå ,  livet rullar. Förutom att jag tror att jag har en ätstörning.
Läste om det på google och då stog det att det kunde vara bra att söka hjälp för det där.
Jag har nämligen en väldans problem med att jag inte kan kontrollera hur mycket mat jag äter , och när jag äter.
Hmm , komplicerat är det där. ;) 
Eller så måste jag bara anstärnga mig lite mer , men det löser jag :P
Igår var jag på filmkväll med brudarna hemma hos malin :D 
Åt massa mat där och en massa godis och kollade på en helt cp störd film. 
Mycket mysigt var det! 
 
Nu ska jag ta på mig kläder för att dra mig till stallet. Har lunchfodringen. 
Räkna med update ifrån stallet idag , för har helgen och då har vi alla passen så kommer jag vara där tills åtminstonde halv 9 ikväll! 
Puss på er! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0