-Emmis! ♥ -

Gissa vem som kommer till mig i helgen ?!?!?!?!!?!?!?

SHITTASPOMMFRITTAS! 
GISSA VILKEN GODING SOM KOMMER TILL MIG I HELGEN? 
Japp , ni tror rätt. 
Amandiiis. Gud har inte träffat henne på aplänge. Tror senaste gången var i maj någon gång.
Gud vad jag har saknat henne ♥
 
Annars då?
Jag är skoltrött men jag kämpar på endå. Försover mig typ hela tiden. Inte ok! 
något mer?
Tävlade igår ju. Gick helt ok. Kom 4:a i förklassen. Rätt nöjd med tanke på att jag bara fick 20 minuters framridning.
Lagklassen gick väl oxå helt ok. Den gick ju i Lb:1. Fick 66 %. Rätt nöjd med det med tanke på att det var min andra Lb och jag dessutom red fel. 
Laget kom 3:a den omgången och till totalen så kom gråbo ridklubb 2:a i div3 :D 
 
Nä , nu tänkte jag göra en hiss och diss. Sen kolla på ung och bortskämd På återhörande! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0