-Emmis! ♥ -

Gissa vad jag ska få av mamma och pappa ?????

Ibland älskar jag bara min mamma och pappa.
Säger inte varför just nu men ni lär ju få se på söndag när vi kommit hem ifrån stockholm! :D 
För er som undrar vad vi ska göra i stockholm så ska vi bo på hotell med min moster och hennes man och bara shoppa och ha trevligt.
Kommer även att träffa och spendera tid med min kusin lina som bor där uppe.
Vi ska bo på Radisson Blu Royal Park Hotel ( klicka här för att kolla på det).
Najs som satan kommer det bli iallafall. :D 
 
Nu ska jag kolla på ung och bortskämd. Jag borde var med där ,  hahaha ;) 
Skämtosido, detta blir sista inlägget för ikväll. 
Godnatt mina fina bloggläsare. 
Puss ♥
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0