-Emmis! ♥ -

Fest hos Emma.

 
Vaknade precis. 
Kollade på dhw och skrev med massa goa personer fram tills halv 4 igår. Då kännde jag att det var dags att nana.
Btw så har jag kollat klart på hela säsong 6 redan.
Har bara 2 säsonger kvar. Buhuhuhuh :( 
Vad ska jag kolla på sen när jag kollat klart på dhw ? 
Aja , det löser jag då.
 
Idag ska pollen min motioneras. Ska rida en clearround hemma imorgon så ska rida igenom henne i manegen.
Ska starta en Lb:1 och en La:1. Hihuhuh får se hur det slutar! :D 
Sen ikväll ska pappa ha ferre. Så jag ska hem till gosi så det blir bra :D 
Men vi höres! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0