-Emmis! ♥ -

Den bara fortsätter skrika. Vad ska jag göra ?

sho broes! 
Gick verkligen sämst att rida idag så det behöver vi inte diskutera.
När jag kom hem la jag mig vid datan lite medans jag vänta på att klockan skulle bli halv 6. 
Skulle hem till sofia då och leka lite. Men jag somnade :( 
Är jätte trött. Så jag satannade hemma istället.
Nu har jag suttit i min säng och kollat på lite tv för en gångs skull och pluggat lite matte.
Har matteprov på torsdag så måste kolla så att allt sitter ;) 
 
Nu hoppas jag att maten är klar för min mage bokstavligt talat skriker! :( 
puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0