-Emmis! ♥ -

Can you lie next to her and give her your heart?

Var seriöst vaken till klockan 6 imorse. Helt seinnes vad trött jag är nu! ;) 
Får dock skylla mig själv.
Idag då ska jag på synundersökning med min lilla gullegos. Hihih. 
Hoppas hon får glasögon, tror det hade passat henne faktiskt ;) 
 
Drömde en as mysig dröm inatt. Dock kan jag inte säga vad som hände i drömmen.
hihih , Allt jag kan säga är att jag var med i den. :D 
Men nu tänkte jag sova en yttepytte stund till. 
Godnattiis ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: REBECCA

Hej :) allt bra?

2012-10-31 @ 12:45:48
URL: http://missrebecca.se

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0