-Emmis! ♥ -

Både mamma och pappa blev mördade.

Shittass pomfrittas.
Vaknade precis. Blev rätt sent igår endå.
Snackade skype med tobski och jonas. Sen efter det så kollade jag dhw så somnade väl inte förens 2 tror jag :/ 
 
Asså seriöst vilka hemska drömmar jag drömmde inatt.
Först drömmde jag att jorden skulle gå under. Och det var kaos. Sen drömmde jag att vi var på någon båt typ som titanic. Så blev min mamma och pappa dödade mitt framför ögonen på mig och sandra. 
Svårt att förklara men hemska drömmar var det iallafall :( 
Idag vet jag inte vad som händer. 
Ska till stallet snart och efter blir det väl att komma hem och vara forever alone som vanligt ;) 
Aja , men höres sen. Puss
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0