-Emmis! ♥ -

Tydligen är jag och mina problem inte prio ett :S

Hheh.
Imorse ställde jag klockan på kvart i 6 för jag tänkte vara duktig och gå ut och springa innan skolan.
Självklart resulterade det i att jag vaknade kvart över 7 ;) 
Så fick stressfixa mig och sedan springa till burren.
Åååå,  jag klippte ju mig igår och jesus vilket kort hår jag har nu :( 
Menmen, nu är det inte slitet längre. Det är huvudsaken. 
Just nu har jag engelska. Vi håller på att översätta en låt till svenska. 
Självklart tog jag en låt med min älskling ed! 
 
Juste , mamma ringde till läkaren i måndags....
Dom skulle ringa upp mig på tisdag, NÄSTA VECKA! 
Tydligen var mitt problem inte prio ett... Vilket skämt..
Aja , här klagar jag på att jag inte får en tid hos läkaren pga mina finnar när människor i världen inte ens får läkarvård.
Fan vad djup jag lät där,  hehe nämen jaja. 
Huvudsaken är att dom ringer! ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0