-Emmis! ♥ -

Svar på kommentar

hur är de att ta hål i tungan?? :)
Det gjorde verkligen inte så ont som jag trodde att det skulle göra.
Det stack bara lite när han tryckte igenom nålen men annars kändes det knappt. 
Det som var obehagligast var känslan att ha piercingen där. 
Och det värsta med hela tungpercings saken var ju veckan efter. Fyfan.
Tungan svullnade och var skit tjock. Kunde varken äta , prata eller ens knappt röra tungan. :D 
Men fett värt var det sen när svullnaden hade lagt sig och när man fick byta till en kort stav ;) 
 
asså din jävla musiksmak -.-'
Käft , den är bäst!!!!!!
 
Hej jag har en fråga har du några syskon ? I så fall vad heter dom och hur många år är dom ? :)
Hej, ja jag har en syster som heter Sandra och hon är 14 år (tror jag heheheh) :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0