-Emmis! ♥ -

Snälla , säg till mig hur tjock jag är.

 
Jag har bestämt mig nu!
Nu SKA jag gå ner mina sista kilon.
Har sagt det så jävla många gånger, men denna gången ska jag verkligen klara det!
Är jävligt less på att inte kämpa tills jag är i mål!
Jag orkar inte vara den tjejen som aldrig kämpar tills hon är nöjd.
Jag vill ha min drömkropp. Varför inte kämpa för den istället för att skämmas för så som jag ser ut nu?
 
Så nu behöver jag eran hjälp.
Oavsett om jag känner er eller inte. 
Jag behöver all pepp jag kan få. Ser ni mig, säg till mig hur tjock jag är.
Lovar det kommer trigga mig till att gå ner mer.
Var inte rädda för att såra mig. Det är det jag behöver höra.
 

Kommentarer
Postat av: hhh

fetto

Svar: tack <3
emma johansson

2012-11-19 @ 23:33:13
Postat av: Anonym

det är sorgligt så dåligt självförtroende du har

2012-11-20 @ 06:45:42
Postat av: ironisk

Fan va tjock du är, är det inte pinsamt! Gör något åt de!

(tycker verkligen inte du är tjock!)

2012-11-25 @ 14:42:50
Postat av: Anonym

tkr du ska göra något åt din otroligt äckliga hy. ser ut som du har 1000 lager smink så glänser huden skit mycket.

2012-12-07 @ 18:32:51

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0