-Emmis! ♥ -

Om 591 dagar..

Älskar när jag kommer in så här på småtimarna och blir sådär djup nivet som jag blir sådär någon gång ibland.
Det roliga är ju att jag verkligen tror att folk läser det jag skriver..
Men shit the same. Who cares?
Jag älskar att skriva av mig och vet ni? 
Då gör jag det. PUNKT.
 
Jag är nu 16 år, 4 månader och 16 dagar. 
Om 591 dagar fyller jag 18 och ska jag vara ärlig längtar jag inte dit.
Visst , 18 år. Whioho får gå på krogen , bestämma över mig själv osvosv.
Det är inte så att jag inte vill fylla 18 för det vill jag. 
Men det är tanken på att jag håller på att växa upp och att jag bara tar stora älgkliv in i vuxenvärlden som skrämmer mig.
Jag är livrädd för att snart behöva ta hand dom mig själv. För det har mina föräldrar attltid funnits och gjort åt mig.
Jag är fortfaraden en liten tjej i en stor kropp som älskar att fjanta runt
och bara leva som om ingenting annat spelade någon roll.
Jag älskar att vara barnslig och göra barnsliga saker.
Jag är inte redo för att växa upp än.
Önskar att jag bara kunde stanna tiden.
Hellst av allt hade jag velat backa tillbaka den ett år eller två. Tyvär går inte det. 
FUCK THIS SHIT! 
 
 
Söt jag var för 4 årsen! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0