-Emmis! ♥ -

Mitt diettips.

Som jag säkert har berättat för er så blir jag väldigt ofta sugen på mat.
Och jag äter ofta mer än vad jag behöver för att det kändes som att jag är hungrigare än vad jag är.
Och nu har jag hittat ett sätt som gör att jag inte orkar äta lika mycket mat som jag brukade.
Var ända gång jag blir sugen på något sött eller sugen på något att äta då dricker jag vatten.
Jätte enkelt. 
Vattnet gör att suget försvinner. Sen dricker jag även vatten till maten innan jag börjar äta.
Det gör ju då som sagt att jag inte orkar så ycket mat ;) 
Detta funkar för mig och det har gjort att jag inte ätit så mycket mat. Hihihi ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0