-Emmis! ♥ -

kraschad volvo....

Fyfan vilken dag det har varit idag.
Dagen nådde helt klart sin högsta punkt när jag red ett pass i paddocken på min prins.
Har glömt hur länge sedan det var jag red honom ordentligt.
Iallafall. 
Det är sjukt vad jag älskar den hästen och det är HELT sjukt hur jävla bra han är.
Sen efter stallet så var jag pappa ute och övningskörde. :D
Jag måste faktiskt erkänna att jag var lite duktig.
Var mycket lättare att köra med honom än med mamma. Mamma sög på att förklara , hehe ;) 
Var dock nära på att krascha rakt in i ett plank. 
 
Nu ska jag gå och fjäska lite med mina päron för jag vet att dom får pengar imorgon och jag behöver färga om mitt hår.
Det är seriöst skit fult. Vill ha det ännu ljusare ;) 
Och juste , sen ska jag kolla klart på gustavsson 3trappor upp och kolla på portkod 1321.
Puss alla fina! ;) 
 
Ni är det bästa jag har! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0