-Emmis! ♥ -

Jag vill verkligen inte rida.

Har varit vaken en stund.
Såklart kollade jag på två avsnitt utav dhw säsong 8 som jag efter många timmar äntligen lyckades få hem.
Bästa serien helt klart. Synd att jag inte har många avsnitt kvar :(
 
Nu ska jag ta på mig ridkläderna och gå bort till stallet.
Har inte haft någon lust att gå dit på hela veckan faktiskt.
Och har verkligen ingen lust att rida i manegen idag men jag måste för ska tävla på lördag. ( vilket jag heller verkligen  inte vill) 
Men mamma tvingar mig så jag måste :( 
Efter stallet vet jag inte vad som händer. Hade väl en liten plan men får se om det blir av eller inte :) 
Jupp jupp.
Ha en bra dag så hörs vi! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0