-Emmis! ♥ -

Jag lovade ju mig själv.

Igår somnade jag vid 12 och vaknade vid 3.
Sen kunde jag verkligen inte somna om. Så jag kollade lite serier , pluggade lite och sen till slut 
vid 6 så bestämmde jag mig för att gå ut och gå en promenad.
Inte för att jag hann så långt för vid 7 så var det morgonfordring som gällde.
Så jag morgonfordrade och släppte ut alla hästarna och gick hem vid halv 9 kanske.
Dirre slängde jag mig i sängen med lite frukost och kollade runt lite på datorn.
Och vad tror ni jag gör då? :( 
Jo jag somnar :( 
Så jävla dum. Nu kommer jag ju inte kunna sova inatt bara för det. JÄVLA NÖT.
 
Idag är det bara stall som gäller. Har helgen så har typ alla passen idag :) 
Skulle egentligen träffat en person men måste smsa han och säga att jag måste ställa in.
Inte lätt ;) 
Aja , men vi hörs sen. 
Puss och kramis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0