-Emmis! ♥ -

Idag är det min dag. Jag bara känner det på mig ;)

Vaknade precis och kan inte somna om :( 
Men vad gör det , sov ordentligt igår och ska ändå gå upp halv 8. :) 
Igår låg jag bara hemma hela dagen. Sjukt chill.
Låg och kollade på revenge till typ 12 och smsade med lite gos folk till halv 1.
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra.
Vet iallafall att jag ska gå till skolan och efter skoliiiccchhh ska jag till stallet. 
Har båda hästarna idag :D 
Tror sen även att jag ska träffa en person efter det. Får kolla med han hur det blir med det :D 
But yes.
Have a great day broes! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0