-Emmis! ♥ -

Ibland undrar jag varför jag går samhäll....

Vilken chill dag det har varit.
Eftersom jag lät cymric vila idag och mamma tog hand om henne så har jag bara legat i min säng
och smsa toch kollat på film hela kvällen.
Så jäkla skönt.
 
Asså något som varken jag och sofia fattar är varför vi två går samhäll?!?
Haha , alla andra i våran klass tar skolan på ett jäkla stort allvar och vi två chillar som fan på det. haha :( 
Ibland undrar jag om vi verkligen är så dumma som vi verkar. :P 
Men hahahah.
Nepp, nu ska jag stänga av datorn och försöka sova.
Vi hörs imorgon. Puss ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0