-Emmis! ♥ -

I knew you were trouble when you walked in. So shame on me now.

Hahah , gud vad det rullar nu om man säger så ;)
På onsdag har jag historiaprov och engelska bokredovisning. Problemet är bara det att jag kan INGENTING.
Boken har jag inte börjat läsa och sen vet jag inte ens vad det är man ska kunna på historiaprovet. :(
Sen på Idrotten idag ska vi ha ''buggprov''. Känns ju oxå sådär eftersom jag vägrar att hålla någon annan än Sofia i handen..
Sen så kan jag ju knappt dansa bugg. TPL... :( 
Aja , nu får jag sluta klaga på livet och försöka göra något åt den pestiga situationen.
Puss och hej. ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0