-Emmis! ♥ -

Hittade två lik...

Drömde nog den mest blandade dörmmen någonsin inatt.
Först så hade sofia haft partaj. Efter ferren när jag hade kommit hem och somnat så väcktes jag utav ett sms som det stog:
'' Tre st saknas efter festen emma. Bla en av dem är ******.''
Så jag forde upp och drog till henne. Och i hennes pool hittade vi två utav dom. Dom hade alltså drunknat.
Sen helt plötsligt var det sommar och vi var hemma hos mig.
Jag var ute och pluggade i solen i bikini med lite snygga boys.
Och så ropar sofia på mig. Då har blodinen dragit in en jävla gräsklippare i köket. 
Då skulle tydligen hon skölja bort allt gräs ifrån den inomhus.
Så gick jag in i mitt rum och skulle byta om. Då har Sofia rivit ner allt i mitt rum, inkl vält min säng och soffa..
Och helt plötsligt knackade det på dörren. Då står Amanda där..
Haha , helt sinnes ;) 
 
Idag är det träning som står på schemat klockan kvart i 2. YesYes.
Är rikitgt taggad faktiskt, fast är lite trött och hungrig.
Livet är allt annat än lätt ibland ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0