-Emmis! ♥ -

Hiss och diss !

 
Till människor som gör mig glad. Älskar den kicken man får när man pratar med en person som
gör en glad eller när man får ett sms av personen. DET ÄR GÖTT!
 
Till breaking dawn part 2. 
Det var seriöst den sjukaste och bästa filmen jag någonsin sett. 
Twilight filmerna överlag är dom bästa jag vet. ♥
 
Till att mamma ska ringa till läkaren imorgon och fixa lite tabletter åt mig. WIHOHOHOHO :D 
 
Till min och sofias helgplaner. Om dom nu blir av dvs ;) 
 
 
 
Till dumma killar!
 
Till folk som sätter sig på det yttersta sätet på bussen när den är proppfull så att vissa måste stå upp.
Hur farligt är det att sitta brevid någon man inte känner? GAH.
Hatar er!!!! 
 
Till att ingen fattar min humor! 
Sen till att alla är så tråkiga hela tiden. Släpp loss lite wtf!
 
Till att studiebidraget är så himla lite pengar. Man har ju typ inte råd med någonting :/ 
Tur att mina päron finns , hihihih 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0