-Emmis! ♥ -

Har så ont i min tunga :(

Sitter på svenska nu och chillar på livet ;) 
Är jätte trött dock för jag låg och läste till 3 igår. Hann  läsa ca 20 sidor innan mina ögon slocknade.
Som tur var hann jag inte redovisa min bok idag så har tills imorgon på mig att läsa ut boken. YES :D
Hehe, efter denna lektionen har vi det efterlägntade historia provet. Fest ja! ;) 
 
Idag efter skolan är jag hästfri. Lite skönt faktiskt.
Så jag ska antagligen träffa Kevin :) 
Jaowjoaw. Då vet ni. MEn ni får ha det toppen. HA D.
 

Kommentarer
Postat av: nathalie :D

gud va fin blogg!

lust att göra länk byte med mig?:)

2012-11-07 @ 19:00:30
URL: http://www.nattstad.se/funsize

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0