-Emmis! ♥ -

I wanna boom bang bang with your body-o. We're gonna rough it up before we take it slow.

Vet inte vad det är med mig, men jag kan verkligen inte sova.
Har varit såhär tre dagar i rad nu. Jag sover kanske 2-3 timmar och vaknar och sen är det omöjligt att somna om.
Jävla skit :( 
 
Aja, jag har legat och läst min engelska bok, sen har jag har lagt iordning mina kläder i min garderob.
Under tiden lyssnade jag på musik och dansade runt. Haha något måste jag ju göra :( 
Just nu håller jag på att ladda ner revange Tänkte ge den serien en chans :D 
Men mina hjärtegull. 
Vi höress.... :D 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0