-Emmis! ♥ -

Ändrade planer....

Omenjesus.
Idag har varit den sjukaste dagen.
Provet gick ap dåligt. Vet att jag kommer få F
Sen på rasten låg jag och vilade på en bänk och flera gånger ryckte jag till pga att jag höll på att somna.
Sen på sahmällslektionen , ja då somnar jag :O
Jag har ALDRIG somnat på en lektion förut. Helt jävla sjukt.
Borde se det här som ett tecken på att jag är helt utmattad. :( 
 
Nu ligger jag i min säng och kollar på revenge. Blev inte att jag träffade kevin idag.
Så ska bara ligga i min säng och vila. Sen vid 9 ska jag ut och hålla alexander lite sällis då han är fast i greylive en hel timma bara för att bussarna går så skevt härifrån. 
Men ja. 
Vi hör sen. Puss och kram! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt vackra namn:
Kommenterar du ofta?

E-postadress: (bara jag som kommer att se)

Din Blogg så jag kan svara på din kommentar:

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Trackback
RSS 2.0